Pro zobrazení cen se přihlaštePřihlašení

Obchodní podmínky

Podmínky nákupu

1. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
3. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
5. Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového velkoobchodu willivelkoobchod.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Provozovatel obchodu:
Willi-ZBF Corporation s.r.o.
Kolínská 502
28002, Kolín
IČ: 06182976
DIČ: CZ06182976

Reklamační řád

Reklamační řád upravující vyřizování reklamací nepotravinářského zboží velkoobchodu erot. zbožím a diskrétní zásilkové služby firmy

WILLI-ZBF Corporation s.r.o., Plynárenská 233, 280 02, Kolín 2 vydaný na základě platných právních předpisů.

Čl.1
Odpovědnost firmy

Při prodeji zboží zákazníkům odpovídá firma za vady, které má zboží při převzetí, které se vyskytnou po převzetí zákazníkem v záruční lhůtě. Firma neodpovídá za vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Čl.2
Právo zákazníka na reklamování vadného zboží

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, je zákazník oprávněn tuto vadu při převzetí zboží, v záruční době, či ve lhůtě k použití, věci reklamovat.

Čl.3
Místo uplatnění reklamace

Zákazník uplatňuje reklamaci u firmy, kde zboží zakoupil. Nákup zákazník prokazuje příslušným prodejním dokladem, záručním listem nebo jiným prokazatelným způsobem.

Čl.4
Způsob vyřízení reklamace

Reklamuje-li zákazník u firmy, je pověřený pracovník firmy povinen reklamaci řádně prověřit a nejde-li o složitý případ, ihned o ni rozhodnout. V ostatních případech nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace u firmy. Pokud zákazník není spokojen s vyřízením reklamace, může uplatnit své právo prostřednictvím soudu.

Čl.5
Lhůty pro uplatnění reklamace

Záruční doba zboží dodávaného naší firmou je 12 měsíců od převzetí zboží zákazníkem. Pokud se vydává ke zboží záruční list, musí být při prodeji řádně vyplněn. Vyřídí-li se reklamace zákazníka výměnou vadného zboží za bezvadné, plyne na nové zboží záruční doba znovu od jeho převzetí.

Čl.6
Odstranitelné vady

Jde-li o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady. Vyskytne-li se na zboží odstranitelná vada a zboží bylo již použito, může firma namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadné.

Čl.7
Neodstranitelné vady

Jde-li o neodstranitelnou vadu, která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vad, může zákzník podle své volby požadovat:
1. výměnu zboží za bezvadné
2. zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz
3. přiměřenou slevu z ceny
Stejná práva má zákazník, jde-li o vady odstranitelné, tedy jestliže kupující nemůže pro opětné (nejméně 3 odstranitelné vady) výrobek řádně používat.

Čl.8
Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 19.února 2009.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Provozovatel

WILLI-ZBF CORPORATION s.r.o.
Kolínská 502
Kolín - Sendražice
280 02
06182976
Po – Čt 7:30 - 16:00
Pá: 7:30 - 15:00
774 318 670

Willi
Nastavení soukromí, cookies a ověření věku

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies a zároveň potvrzujete že vám již bylo 18 let. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.